Bądź wyżej niż Twoja konkurencja Wycena SEO
ikona do usług związanych z reklamą

Teraz mamy Google Ads!

Dawniej, gdy chcieliśmy dotrzeć do potencjalnych klientów, musieliśmy zapłacić za czas antenowy lub powierzchnię reklamową. Pomimo tego, że chcieliśmy dotrzeć tylko do zainteresowanych naszym produktem osób, musieliśmy zapłacić za dostęp do wszystkich słuchaczy czy czytelników konkretnego medium. Nie było to zbyt ekonomiczne. Na szczęście takie marnotrawstwo pieniędzy to już przeszłość.

Czym tak właściwie jest Google Ads? To system łączący struktury Google, reklamodawców (czyli nas lub naszą firmę) i internautów. Umożliwia on tworzenie, kupowanie i publikowanie reklam w samej wyszukiwarce, lub w przeznaczonych do tego miejscach na konkretnych witrynach (podłączonych do Sieci Reklamowej Google). I co najbardziej innowacyjne, system ten pozwala na pokazywanie stworzonych reklam tylko konkretnym, potencjalnie zainteresowanym użytkownikom internetu.

Jakie są najważniejsze typy kampanii Google Ads?

  • Sieć wyszukiwania Google, czyli search – Twoje linki sponsorowane w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na świecie! Reklama pojawi się tylko wtedy, gdy użytkownik wyszukuje coś bezpośrednio związanego z Twoją firmą. Nie daj się wyprzedzić, bądź pierwszym wynikiem wyszukiwania!
  • Sieć reklamowa Google, czyli display – Twoje reklamy, które mogą wyświetlić się na milionach stron podłączonych do największej sieci tego typu na świecie! Reklamy te, mogą być w formie grafik lub animacji. Wszystko dostosowane do miejsca, w którym Twój komunikat ma się pokazać.
  • Zakupy Google, czyli kampania produktowa – Twój produkt, ze zdjęciem poglądowym i ceną już w wyszukiwarce! Gdy potencjalny klient go poszukuje, może zapoznać się z Twoją ofertą jeszcze zanim wejdzie na witrynę konkurencji!
  • Google Ads w YouTube, czyli wideo – materiały wideo to obecnie najbardziej angażujący klienta rodzaj przekazu reklamowego. Wykorzystaj to! Reklamy na YouTube wyświetlają się przed lub w trakcie filmów oglądanych przez użytkowników. To miejsce na Twoją reklamę, która od początku do końca przyciągnie uwagę widza.
Ikona przedstawiająca reklamy na smartfonie

Budżet, koszty i PPC

Często we wstępnych rozmowach związanych z kampaniami Google Ads padają pytanie w stylu, „Jak się to rozlicza?”, „Jaki jest minimalny budżet?” lub „Co to jest to całe PPC?”. Dlatego przychodzimy z pomocą już teraz! Kampanie w ekosystemie Ads rozliczane są w systemie PPC (Pay-per-click). Oznacza to, że reklamodawca płaci jedynie za te reklamy, z którymi internauta wejdzie w interakcje. To świetne rozwiązanie sprawiające, że nie płacimy za te nietrafione, źle dobrane reklamy, a jedynie za te skuteczne, które przyniosły wyczekiwane kliknięcia!

Jaki jest minimalny budżet? Tak naprawdę go nie ma! Jednak możliwe, że w wyjątkowo popularnych tematach, zbyt małe kwoty nie przyniosą oczekiwanego skutku. Sprawdzimy dla Ciebie sytuacje i powiemy, jak się sprawy mają! To sprawa dosyć złożona zależna od branży, aktywności konkurencji i popularności fraz. Im więcej firm chce wyświetlić się przy konkretnych frazach tym wyższa będzie cena za jedno kliknięcie i minimalny budżet. Minimalny budżet ustala się tak by kampania reklamowa, przyniosła oczekiwany skutek. Zbyt niskie kwoty sprawią, że nasze reklamy będą pojawiały się zbyt rzadko, by mogły skutecznie przyciągnąć uwagę internautów. Skontaktuj się z nami, a ustalimy, jaki jest minimalny budżet dla Twojej kampanii.

Oprócz minimalnego budżetu ustala się również budżet na pokrycie 100% zapytań. Dzięki niemu mamy pewność, że nasza reklama pokaże się w każdym wyszukiwaniu spełniającym ustalone przez nas warunki.

Jesteś zainteresowany współpracą? Skontaktuj się z nami!

Napisz do nas!

Wycenimy za darmo

Wyceny pozycjonowania dokonujemy bezpłatnie

Doradzimy

Jeśli wyrazisz taką chęć, doradzimy Ci jakie frazy są dla Ciebie najodpowiedniejsze

Dajemy Ci pełną kontrolę

Będziesz mógł na bieżąco oglądać owoc naszych prac i kontrolować swoje wydatki, dzięki specjalnie przygotowanemu panelowi klienta

Formularz kontaktowy