Bądź wyżej niż Twoja konkurencja Wycena SEO
Ikona do monitoringu fraz kluczoowych

Im więcej możliwości znalezienia naszej firmy w internecie, tym lepiej!

Jednym z najskuteczniejszych sposobów na zaistnienie w sieci jest uzyskanie wysokiej pozycji w Google. W Polsce ponad 97% wyszukań odbywa się poprzez tę przeglądarkę.

Co to oznacza? Im wyższa pozycja w wyszukiwarce, tym większe szanse na ruch na naszej stronie internetowej. Podstawową kwestią jest odpowiednia optymalizacja oraz pozycjonowanie strony. Monitorowanie fraz kluczowych i odpowiednie ich dobranie jest niezwykle istotne w pozyskiwaniu ruchu na stronie. Rodzaje monitorowania możemy podzielić m.in. na monitorowanie ręczne i monitorowanie automatyczne.

Na czym polega monitoring pozycji fraz kluczowych?

Zanim były dostępne pierwsze narzędzia umożliwiające automatyczne przeglądanie, wszystko odbywało się ręcznie. Codziennie lub co tydzień potrzebna była ocena tego, czy podjęte działania przyniosły korzyści. Na szczęście te czasy już minęły i wkroczyliśmy w szeroko rozumianą automatyzację.

Teraz monitorowanie jest w pełni automatyczne - codzienne wpisywanie fraz i wgrywanie list to przeszłość. Przedstawione poniżej narzędzia są znane specjalistom w tej branży. Raz skonfigurowane, zbierają informacje o pozycji każdego dnia. Raporty tworzone automatycznie gwarantują przejrzystość i dokładną analizę podjętych działań. Zaletą takiego rozwiązania jest możliwość korzystania z niego wszędzie tam, gdzie mamy dostęp do smartfona.

ikona do monitoringu fraz kluczowych

Narzędzia wykorzystywane do monitorowania:

logo webpozycja

logo google search console

logo semstrom

Powody, dla których powinieneś monitorować pozycję Twojego serwisu w Google:

  • By wiedzieć, czy optymalizacja SEO przynosi efekty - aby zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarce, podejmujemy działania optymalizacyjne, np. modyfikację tytułów, zamieszczanie fraz kluczowych, linkowanie. Odpowiedzią na te działania jest monitorowanie pozycji i obserwowanie korelacji między zmianami w serwisie a pozycjami w Google.
  • By wiedzieć, czy pozycjonowanie osiąga prawidłowe wyniki - albo linkujemy na frazy albo nie. Najlepsze efekty uzyskujemy wtedy, gdy stosujemy oba sposoby.
  • By podejmować właściwe decyzje odnośnie budowy treści - publikując kolejne treści z konkretnego tematu, podnosimy szansę wyświetlania się na frazy kluczowe, które są związane z danym zagadnieniem.
  • By dokonywać wyboru odpowiednich fraz - podczas pozycjonowania na wybrane frazy, może okazać się, że pierwsza pozycja jest nierealna - wówczas lepiej skupić się na innych frazach.

Potrzebujesz profesjonalnego monitoringu fraz kluczowych? Skontaktuj się z nami!

Napisz do nas!

Wycenimy za darmo

Wyceny pozycjonowania dokonujemy bezpłatnie

Doradzimy

Jeśli wyrazisz taką chęć, doradzimy Ci jakie frazy są dla Ciebie najodpowiedniejsze

Dajemy Ci pełną kontrolę

Będziesz mógł na bieżąco oglądać owoc naszych prac i kontrolować swoje wydatki, dzięki specjalnie przygotowanemu panelowi klienta

Formularz kontaktowy