Internetowy program reklamowy AdWords powstał w 2000 roku – kilka lat po założeniu firmy Google przez Larry’ego Page’a i Sergeya Brina. Ponieważ historia usługi mocno splata się z historią partnerów oraz firm, które z AdWords skorzystały, Google zaprasza do wspólnego świętowania.
W ramach uczczenia okrągłej rocznicy Google zachęca swoich klientów do przesyłania historii o tym, jak system AdWords pomógł im w odniesieniu sukcesu. “Powiedzcie, kim jesteście, czym zajmuje się wasza firma, jak wyglądało jej tworzenie i jaki wpływ na sukces waszej firmy miały reklamy online” – zachęca Google. Wystarczy nagracie krótki film wideo w serwisie YouTube (maks. 3 min.) lub opisać swoją historię tekstowo (maks. 750 znaków). W grudniu br. Google opublikuje mapę świata przedstawiającą wszystkie firmy, których założyciele opowiedzą swoje historie.
Dodatkowe informacje można znaleźć na oficjalnym blogu Google Adwords (w tym instrukcje dotyczące przesyłania informacji i przykładowe filmy wideo).
Źródło: adwords-pl.blogspot.com