Bądź wyżej niż Twoja konkurencja Panel Klienta Wycena SEO
ikona z ołówkiem i papierem

Czym jest content marketing?

Content marketing to inaczej marketing treści. Jest to rodzaj e-marketingu, który opiera się na tworzeniu i dystrybucji wartościowych treści. Czym są wartościowe treści? To komunikaty atrakcyjne z punktu widzenia użytkownika - ciekawe, przydatne i wzbudzające emocje. Kluczem do stworzenia wartościowych treści jest wyznaczenie grupy odbiorców i odpowiednie spersonalizowanie komunikatu.

Na czym opiera się content marketing?

Kiedy mamy wyznaczoną grupę odbiorców, możemy przystąpić do tworzenia treści. Content marketing opiera się na chwytliwych hasłach reklamowych, trafiających do danej społeczności oraz sloganach, które potencjalnie przyciągną ich uwagę. Marketing treści wykorzystuje znajomość rynku, branży i preferencji odbiorców. Dzięki temu pozwala na tworzenie komunikatów budujących relację i zaangażowanie. Treści skłaniają do interakcji poprzez wywołanie zainteresowania oraz nierzadko skrajnych emocji.

ikona z żarówką
ikona z megafonem

Co daje content marketing?

Content marketing jest narzędziem, które znacznie wpływa na SEO i pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google, co w efekcie generuje ruch w witrynie i doprowadza do zwiększenia zainteresowania produktem lub usługą. Do innych atutów content marketingu należy to, że dzięki niemu możliwe jest pozyskiwanie nowych klientów i tworzenie grona zaangażowanych w życie firmy, aktywnych użytkowników, którzy gromadzą się wokół oferowanych treści. Dzięki content marketingowi można zbudować z Klientami relacje oparte na zaufaniu i lojalności.

Forma + treść

Choć merytoryczna wartość treści jest bardzo ważna np. pod kątem SEO, to równie istotną rolę odgrywa forma komunikatu. Odpowiednio przygotowana wizualnie treść skłania do udostępniania, rozprzestrzeniania i rekomendowania jej innym użytkownikom. Z kolei spójne wizualnie formy są elementem wizerunku i pozwalają na stworzenie w świadomości użytkownika tożsamości marki. Content marketing wykorzystuje takie formy jak: artykuły, wpisy na blogu, posty w social mediach, newslettery i materiały audiowizualne - zdjęcia, filmy, wykresy, grafiki i infografiki.

Content marketing to podstawowy element skutecznej kampanii e-marketingowej. Pozwala na budowanie pozytywnych skojarzeń wokół marki, co skutkuje większym zaufaniem Klientów. Umiejętna dystrybucja treści content marketingowych pozwala na osiąganie coraz lepszych rezultatów sprzedażowych.

Potrzebujesz profesjonalnego content marketingu?
Skontaktuj się z nami!

Napisz do nas!

Wycenimy za darmo

Wyceny pozycjonowania dokonujemy bezpłatnie

Doradzimy

Jeśli wyrazisz taką chęć, doradzimy Ci jakie frazy są dla Ciebie najodpowiedniejsze

Dajemy Ci pełną kontrolę

Będziesz mógł na bieżąco oglądać owoc naszych prac i kontrolować swoje wydatki, dzięki specjalnie przygotowanemu panelowi klienta

Formularz kontaktowy





Nasze usługi komplementarne do content marketingu

ikona do pozycjonowania z lornetką

Pozycjonowanie stron

Poprawimy widoczność Twojej firmy i zwiększymy ruch na stronie internetowej.
ikona link buildingu

Link building

Zbudujemy dla Twojej domeny korzystną siatkę linków w całej sieci!
ikona do pozycjonowania lokalnego

Pozycjonowanie lokalne

Prowadzisz lokalną firmę? Pomożemy Ci dotrzeć do potencjalnych Klientów!
ikona do artykułów sponsorowanych

Artykuły sponsorowane

Dzięki ciekawym artykułom sponsorowanym, poszerzysz swoje horyzonty w sieci.
Ikona do monitoringu fraz kluczoowych

Monitoring pozycji fraz kluczowych

Dzięki współpracy z nami, osiągniesz lepsze wyniki i pozycję w Google.