
Po czym poznać, że Twoja firma potrzebuje audytu?
Jak prezentuje się Twoja firma w internecie? Ile stron w wyszukiwarce musi zostać przejrzanych, by klient miał szansę do ciebie dotrzeć? Które frazy działają najlepiej, a które nie działają w ogóle? Na te i na wiele innych, pytań odpowiedź przyniesie nasz audyt pozycjonowania strony.
Audyt pozycjonowania strony zawsze zalecamy przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań związanych z SEO. Jest swoistym wstępem i rozpoznaniem terenu przed szeroko zakrojoną akcją związaną z promowaniem Twojej firmy. Pozwoli dowiedzieć się, jaki jest obecny potencjał witryny, co może go ograniczać, i jakie kroki powinny zostać podjęte, aby poprawić sytuację. Jednak, nawet gdy Twoja firma od dawna korzysta z marketingu w wyszukiwarkach, są powody by przeprowadzić audyt.
Przykładowe powody do przeprowadzania audytu:
- Spadająca efektywność działań reklamowych lub ogólnego ruchu na domenie – obecnie w internecie tego typu rzeczy mają bardzo konkretne przyczyny. Może być to efekt między innymi zaniedbania witryny czy zwiększonej konkurencji na wykorzystywanych przez nas frazach. Dzięki naszemu audytowi poznasz przyczyny.
- Obniżenie pozycji w wyszukiwarce – tutaj sytuacja wygląda bardzo podobnie jak wyżej. Wyniki mogą pogarszać się z wielu różnych przyczyn lub z ich kompilacji. Audyt pozwoli je poznać i podpowie jak im przeciwdziałać.
- Chęć zakupu nowej domeny – w tej sytuacji audyt jest właściwie obowiązkowy. Zanim wydamy konkretne środki, należy sprawdzić ile tak naprawdę warta jest konkretna domena, i jakiego wkładu finansowego będzie wymagała jej promocja.
- Ukaranie lub podejrzenie ukarania naszej witryny – systemy wyszukiwarek z różnych przyczyn mogą ukarać naszą stronę filtrem ręcznym lub analitycznym. Znacznie zmniejsza to skuteczność reklam i działań SEO. Gdy nasze wysiłki nie przynoszą oczekiwanych rezultatów warto sprawdzić czy nie zostaliśmy właśnie w ten sposób ukarani.



Co da Twojej firmie audyt?
Po tym jak audyt zostanie przeprowadzony, stworzymy stosowny raport. Dzięki niemu zyskasz gotowy plan działania na poprawienie wyników wyszukiwania twoich witryn. Umożliwi to wdrożenie konkretnych działań i skutecznych kampanii reklamowych.
Dowiesz się między innymi:
- Jakie słowa kluczowe działają dla Twojej firmy najlepiej
- Jak skutecznie pozyskiwać i osadzać linki
- Jakie parametry wyszukiwania dają Twojej witrynie najlepsze wyniki
- Jakie są wady i zalety Twojej witryny, z punktu widzenia wyszukiwarek
- Jak wypadły poprzednie działania związane z pozycjonowaniem, jeśli miały miejsce
Nie wydawaj pieniędzy bez sprawdzenia, jak zrobić to najefektywniej.
Napisz do nas!
Formularz kontaktowy
Nasze usługi komplementarne do prowadzenia firmy Business to Business



Prowadzisz działaność w oparciu o B2C



Działalność e-commerce



Content marketing


